Publicēts 2. janvārī, 2008.
Ar jaunā gada iesākšanos Delfi.lv ir veikuši nelielas izmaiņas savā noformējumā, ko daudzi jau nodēvējuši par jauno Delfi dizainu.
Pirmais iespaids ir tāds- vai nu Delfi nevarēja atļauties noalgot puslīdz normālu dizaineri vai arī šīs dizainiskās izmaiņas veica paši programmētāji, par ko liecina kaut vai nekvalitatīvais logotips (pievērsiet uzmanību "D" burtam), zem tā ir palikta arī muļķiga un lieka ēna. Augšējā josla ir ļoti prasta, nerunājot par ikoniņām, kuras ir tik vienkāršas, ka vienkāršāk nevar. Tā pat ir nelielas neprecizitātes, piemēram, labās joslas banneris ir pielipis pie pašas augšas, galvenās ziņas ir sagājušas kopā. Atverot kādu sadaļu no augšējās izvēlnes, teiksim, "kultūra", tad šī izvēlne pazūd un vienīgā iespēja tikt atpakaļ uz sākuma lapu vai citām sadaļām ir ar BACK pogu vai kaut kur augšā, maziem burtiem paslēpusies norāde uz www.delfi.lv. Galu galā, ja reizi pa gadsimtu, veiciet izmaiņas portāla noformējumā, kas laika gaitā mainījies ļoti minimāli, tad veiciet tās rūpīgāk.

Logotipa "D" burts ir graudains.

Augšējās izvēlnes ikoniņas ir tik vienkāršas, cik vienkāršas tās varētu būt.

Labās puses slejas banneris ir pielipis pie pašas augšas.
Tomēr galvenais uzsvars šajā "jaunajā" dizainā ir likts uz jauno ceturto sleju, kas ir loģisks risinājums gan tehnoloģiju attīstībā, gan tajā, ka būs vairāk vietu kur izvietot informāciju.
Lai arī pamatideja par ceturto sleju ir apsveicama un, manuprāt, veiksmīgs risinājums, tad pārējas izmaiņas ir veiktas pavirši un pat ļoti zemā līmenī. Kritika no manas puses bija netaupīta un skarba, taču uzskatu, ja šāda apjoma projekts kaut ko dara, tad tam ir jābūt perfektam un labi pārdomātam.
tk: nu jaa, protams, bet tomeer taa ir neprecizitaate, ko vienkaarshi noraadiiju. :)
Bet nu neko vairaak piedaavaat nav jeegas, jo cik zinu un cik zini drossi vien pats, tad vinji gatavo kaut ko jaunu un lielu, taatad gaidaam to, bet principaa vinjiem jau sen vajadzeeja un joprojaam vajag delfi dizainu paarbuuveet - muusdienigaaku, lietojamaaku - neatmetot vinju korporatiivaa stila paziimes.
Un nav runa par to, ka jāveido mākslas darbs. Ir runa par to, ka izdzīvo smukākais un gudrākais un cilvēki internetu tak mīl ar acīm.
Gati, zini, kas ir nesmuki, ka zem Tava nika parādās saite, bet zem citiem ne :)
par saiti zem mana nika ir taa, ka es pievienoju komentaarus kaa reggistreetais lietotaajs un pie maniem profila uzstaadiijumiem ir pievienota saite, taapeec taa - bet to var jebkursh.
Muļķības - viņi ir tik lieli, ka tādi sīkumi viņiem ir pie kājas un apmeklējumu nemainīs.
"vinji gatavo kaut ko jaunu un lielu"
Igaunijā "jaunais un lielais" laikam jau darbojas: http://noortekas.delfi.ee/
nu jaa, bet galvenaa doma taada - ka arii nelielas izmainjas ietekmee portaalu attiistiibu, iipashi lielu projektu, kaa tas ir delfi, inbox, tvnet utt.
Zinu, cik ļoti ietekmē sīkumi, jo īpaši lielos projektos, taču tas neattiecas uz delfiem, kuri balstās uz konservatīvā nemainīguma principa, kas savā ziņā arī nav slikti, no lietotāja vulgaris puses. Nedz viņiem tur ir sakarīgs, optimizēts kods, nedz normāls RSS, kas normāli darbojas, par tādām "megafīčām" kā web 2.0 un ajax nemaz nerunājot. Paskaties, kādas reklāmas reizēm tur traucējas - tas ir daudz būtiskāk par šajā rakstā pieminētajiem sīkumiem, taču izskatās, ka delfos nevienu tas īpaši nesatrauc.